På återseende!

Nu skriver jag, Carin, mitt sista blogginlägg här på Opalen för väldigt länge. Idag är nämligen sista dagen för mig på jobbet, innan jag går hem för att invänta mammaledigheten. Idag har barnen sjungit fint för mig, och jag har fått fina teckningar och många goa kramar! Jag kommer sakna era barn väldigt mycket!

Min vikarie fram till sportlovet kommer att vara Julia, som redan har vikarierat här en del.

På återseende! Här får ni några bilder från verksamheten!

Hälsningar Carin Bodin

 

IMG_3497 IMG_3495 IMG_3496

Kommentera

